Preguntes Freqüents (FAQ) – Congrés Internacional d’Arxius – ICA Barcelona 2025

maig 8, 2025

Inscripcions

Quines són les opcions de pagament per a la inscripció?

Podràs realitzar el pagament mitjançant targeta de crèdit, transferència bancària o PayPal. La informació detallada sobre mètodes de pagament es facilitarà en el formulari d’inscripció, que estarà disponible a mitjans de maig.

On puc consultar la classificació de països segons el seu nivell de desenvolupament econòmic?

La classificació de països segons nivell econòmic utilitzada per a aplicar les tarifes especials pot consultar-se directament en la pàgina d’inscripcions de la web del Congrés ICA Barcelona 2025. Aquesta classificació de països es basa en les directrius de l’informe “Situació i Perspectives per a l’Economia Mundial 2024” de les Nacions Unides.

Com puc saber si puc beneficiar-me de tarifes reduïdes?

Existeixen tarifes especials per a membres de l’ICA, estudiants, persones jubilades i ponents. Les tarifes detallades estan publicades en la pàgina d’inscripcions del lloc web oficial del congrés, on podràs verificar quina s’ajusta millor al teu perfil.

Quins beneficis tinc per ser membre del ICA?

Com a membre de l’ICA, tens dret a tarifes reduïdes d’inscripció, accés prioritari a esdeveniments especials, oportunitats exclusives de networking i actualització professional contínua a través de seminaris i continguts especialitzats.

Visat

Qui necessita sol·licitar una visa per a assistir al Congrés i com se sol·licita?

La necessitat de visa depèn de la nacionalitat del participant. Et recomanem consultar els requisits específics per al teu país d’origen en la web oficial del Ministeri d’Afers Exteriorsdel Govern d’Espanya.

Allotjament

Hi haurà opcions d’allotjament recomanades per l’organització?

Sí, pròximament es facilitarà un llistat d’hotels i allotjaments recomanats pròxims al CCIB amb tarifes especials per als assistents. Aquesta informació estarà disponible a la secció d’allotjament de la web oficial del Congrés.

Ponències acceptades i programa professional

Puc actualitzar o afegir noms de coautors a la meva proposta?

Sí, és possible afegir autors addicionals. No obstant això, els autors els CV dels quals van ser presentats i avaluats durant el procés de selecció han de romandre inclosos. A més, almenys un dels autors inicials ha de registrar-se per a validar la inclusió de la proposta en el programa final.

Puc postular-me a una beca per a ponents? He de ser membre del ICA?

Sí, les beques per a ponents estan disponibles exclusivament per a membres de l’ICA que estiguin al dia amb les seves quotes.

Et convidem a renovar o activar la seva filiació aquí: https://www.ica.org/es/hagase-miembro-del-ica

Hauré d’enviar documentació addicional si la meva proposta va ser acceptada?

Sí. El Comitè del Programa Professional es posarà en contacte amb totes les persones seleccionades per a sol·licitar l’actualització del resum i de la biografia en un termini específic. Rebran instruccions detallades en el seu moment.

Quan s’anunciarà el programa oficial?

L’anunci del programa està previst per a finals de juny de 2025.

On puc consultar el programa complet del Congrés?

El programa complet del Congrés estarà disponible properament en la secció corresponent del nostre lloc web oficial.

Per a qualsevol altra consulta addicional sobre l’organització del Congrés, no dubtis a contactar-nos al correu ICABarcelona2025.cultura@gencat.cat.

En cas que tinguis dubtes relacionats amb el programa professional, escriu-nos al correu programme@ica.org.

Compartir:

Oportunitats de patrocini

Ets una empresa i vols estar present al congrés ICA Barcelona 2025? Descarrega’t el dossier amb les opcions de col·laboració
Descarregar el dossier de patrocini

Contacte

Per a informació addicional o dubtes sobre el Congrés Internacional d’Arxius: ICA Barcelona 2025, poseu-vos en contacte amb els organitzadors del Congrés.
Per a més informació o dubtes sobre el Programa Científic, poseu-vos en contacte amb el Comitè de Programa.